Breakfast seminar, March 8, Commercial trends 2016 — retail meets the consumer

Välkommen på ett spännande frukostseminarium med BAS, BASITG och Dagens Handel. Temat är kommersiella trender med fokus på unika upplevelser i en dynamisk relation mellan konsument och varumärke

 

Retail möter konsumenten.

Vi kallar det #Consumerience [con-su-meer-iens]

 

A new kind of consumption experience that brings brave, smart, and open-minded consumers and brands closer together and pave the way for a sustainable relationship.

 

#Consumerience is about: 

 

Being In the Mood
Enjoying immersive experiences, blending lighthearted fun with deep feelings and meaningful encounters.

 

Instant Satisfaction
Immediate benefits and access, dynamic product upgrades, and personal services before you know and need it

 

Expanding the Norm
Embracing diversity and challenging traditions, mixing concepts and experiences, and showing a multifaceted identity

 

The Good Life
Eliminating physical and mental restrictions, building a long and good life from an expansive perspective on health and wellbeing

 

Luxury Beyond Bling
Exploring old luxury in new ways and new luxury in unexpected ways

 

När
Tisdag 8 mars, frukost serveras från Kl. 07.30–8.00, programmet pågår Kl. 8.00-9.00.

 

Var
Scandic Anglais, Humlegårdsgatan 23, Stockholm

 

Hur
Skicka ett mail till info@basid.se Kostnadsfritt, men vid utebliven närvaro debiteras 350kr. Antalet platser är begränsat.
– Antalet platser är nu fullbokade – 

Trend_main_Bas